пʼятницю, 18 січня 2013 р.

Модуль 3. Рефлексія

Під час проходження Модуля 3 вдалося приблизно сформувати ключове, тематичні і змістові запитання. Особисто у мене виникло питання: "В чому суть ключового питання?". Якщо ми одразу знаємо, що не можемо дати на нього так звану "правильну" відповідь (або відповідь взагалі), навіщо його ставити. Аргументую: особисто мені, коли не отримую відповіді на поставлене запитання, стає зовсім не цікаво.
Для активації пошукової діяльності учнів? Погоджуюсь.
Для досягнення мети вчителя (навчити, виховати)? Теж погоджуюсь.
Але чому тоді не поставити реальне запитання (завдання) з конкретним результатом (відповіддю)...
Для мене було новим створення анкети за допомогою документів Google. Думаю, що цим варто скористатись в своїй роботі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар